Totalt antall sidevisninger

tirsdag 9. oktober 2012

Far min; Ingar

Darbu 09.10.2012.
Tomt 18/Brasmeveien 8
 
Far min; Ingar
På Tomt 18/Brasmeveien 8 har det i dag vært stor aktivitet. Bygger Bjørn var allerede på plass da elektriker Arne Erik fra fra firmaet Olaf Helge Ask AS kom og la varmekabler i underetasjen før plattingen støpes Onsdag. Kabler ble lagt, og bilder tatt til hans dokumentasjon. Bygger Bjørn var selvfølgelig også der for å dokumentere og ta bilder.





I dag hadde vi også storfint besøk. Vi hadde fått besøk av Heidi sin svigerfar Arbeidsleder Ingar, som var kommet helt fra storbyen. Bygger Bjørn hadde etter helgens problemer vært i telefonisk kontakt med Byggerleder Christian Brauchle, og hadde fått fastslått hvordan man skulle løse problemene. Vi gikk på med stor iver med sag, kniv, vinkel og passer, for som Arbeidsleder Ingar sier er det rettvinklet arbeid som gjelder. Bygger Bjørn kunne ikke vært mer enig. Nok en gang støtte vi på noen utfordringer men ingen var større enn at vi klarte å løse de fint. Dagens resultat var at vi ble ferdig med skift nr. 6. Dette var vi MEGET fornøyde med. Etter sitt arbeide kom også Bygger Heidi og var med på arbeidet. Dette viste seg å være et meget effektivt og lystig arbeidslag.

Byggerne Heidi & Bjørn retter en stor takk til Arbeidsleder Ingar og hans bedårende kone Solveig for god hjelp.

Dagens musikalske innslag.

Heidi & Bjørn


Arbeidsleder Ingar påser at vi holder oss til vinkelrett arbeid, og dette ser bra ut.
 
 Arbeidsleder Ingar sammen med Elektrikker Arne Erik.
 
Elektrikker Arne Erik.  
 
Arbeidsleder Ingar som er Heidis svigerfar tar en velfortjent rasst.
 
Heidis svigermor Solveig er ei knakanes god jente, og hadde jaggu smurt matpakke til Bygger Bjørn også. Dette ble satt stor pris på. Her nytes nisten i store monn. 
 
 Stålet bøyes med håndkraft.
 
 Armering på plass. 2x10mm kamstål.
 
Arbeidsleder Ingar får stor takk fra Byggerne Bjørn og Heidi.
 
Byggerne Heidi & Bjørn øver seg på å bli smidd i hymnens lenker, og i mangel på ris har de her brukt isopor.  
 

2 kommentarer:

  1. Ja, har Heidi vært heldig med svigerfaren sin, så har jeg jammen vært heldig med mannen min!!!!!

    SvarSlett
  2. Hei der.

    Joda; Heidi har vært heldig med svigerfaren sin. OG IKKE BARE DET!!! Hun har vært heldig med svigermoren sin også. Da er det annerledes med meg da......Jeg er fornøyd med begge foreldrene mine jeg. :-)) Lykke til på ferden.

    Lillegutt

    SvarSlett